måndag 28 februari 2011

Vi är en modern familj!

Japp här följer vi med utvecklingen minsann.

Facebook kan vara bra för mkt. Trubbel i paradiset mellan far och dotter här hemma. Nu löser vi detta den diplomatiska och moderna vägen så klart. Via chatten på Facebook. En moderna familj minsann!!

Dotter jättearg på pappa. Vägrar prata och enda sättet att få någon ordning på detta var via Fb chatten.

Så den som säger att Fb bara förstör har fel. Det har jag bevisat idag. Nu är far och dotter vänner igen och kramas som aldrig förr!

En bra kombi alltså. Mammma och Fb chatten löser alla problem. Eller nja inte alla men det kan vara ett bra verktyg. För den som vill vara modern alltså. Precis som jag är. Precis som min coola familj är!

9 kommentarer:

ELIN sa...

Fb chatten suger . den visar inte alla som egentligen ör inloggade

Liw sa...

Haha, klockrent ju!

hade jag aldrig trott FB kunde användas till :-)

kram

eva sa...

Jag har sett på "familjen annorlunda" på tv i kväll. Familjen cool hade varit roligare ;)

sv: jag tror nog att far din kan, han är bara feg ( hoppas han ser det här , då blir det nog fart på honom ;))
Kram!

BajsMalin sa...

Haha, det låter bra det hörre du Linda! :D

Nette sa...

Låter som här hemma. Vi sitter vid varsin dator och skickar meddelande till varandra :) Men sen är det mysigt med kramarna också det slår ingen dator eller fb ;P

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Så bra att ni är en modern familj :)

Viktigt att kunna kommunicera via FB! Oerhört viktigt! En statusrad säger ju så mycket!

Sv: Bilden var arrangerad av undetecknad, men händelsen var på riktigt.

Hon kommer aldrig att låta mig glömma detta!!

tess sa...

haha, ja och om det bråkas här hemma så är det inte ovanligt att det löses via sms :P

Cilla sa...

Alla sätt är bra utom de dåliga=b

Sv:Ja det var en jobbig promenad,så jag tog bilen när jag skulle gå 200meter längre bort,haha;)

Doris sa...

"Alla sätt är bra utom de tråkiga" ( dåligt översatt isländskt ordspråk ;-) )
Sköt om dig !
Kram