tisdag 22 februari 2011

En ninja...

En liten miniatyr ninja har nog flyttat in i min mage. Eller en förresten vad sägs om 20?! Har så ont i magen att jag inte kan stå upprätt. Men det är ingen fara. Det är såna där härliga kvinnoproblem. Det går över om ett par dagar eller så. Men helvete vad ont det gör.



Egentligen älskar jag att vara just tjej. Men detta HATAR JAG!!! Skulle med glädje lägga mig på operationsbordet och ta ut hela skiten där inne. Ingen mer mens ingen mer smärta. Detta är verkligen guds straff. Detta och föda barn. Värken jag har nu är skrämmande lik värkarna som jag hade när jag födde barn :( Inget skoj med andra ord alls. Det är synd om Tokmorsan nu!!










Men men jag tar en Bamyl. Häller upp en kopp kaffe och äter mig en bulle framför en film så blir det nog bra. Tur att jag skall vara hela dagen i morgon för detta vart inget skoj. Värre och värre för varje månad som går tycker jag. Att det skall vara så förbannat jobbigt att vara tjej då! Jäfla skit säger jag bara.

11 kommentarer:

Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa! sa...

ninjas is da shit! ja... men kanske inte inne i din mage då förståss! stackare!

sv: jodå, han e bättre... ätit som han ska idag iaf, men är jävligt snorig. :)

hoppas du haft en bra dag trots mag-ninjorna?

Daniel sa...

Beklagar!! Lider så med mina nära väninnor när man ser de plågas varje månad.
Ush & blä. Men film, mys & painkiller låter bra!

Ninjamorsan sa...

Men jag är inte i din mage darling, jag lovar ;-) Ingen av mina ninja kids heller *asg*

Har samma pröblem själv just nu så det är synd om mig med =(

Pöss

Cilla sa...

Jag lider med dig! Det är en hemsk molande värk=(
Hoppas den försvinner snabbt=b

BajsMalin sa...

Stackare, vet precis hur du känner dig. Jag har så fruktansvärt de första två dagarna som jag har mens att det inte är klokt vissa gånger. En del gånger blir jag förstoppad p.g.a detta. Skitjobbigt. LIDER MED DIG!

Nu har jag också precis som mensvärk. Vette fan varför. Går över! Vilket är skönt.

sv: HAHAH! Självklart kan jag lukta dig i arslet NÄR vi ses! Inte om! När!

Cilla sa...

Sv:Hahaha han är väldigt speciell den lille herren. Charmar de flesta=b

Hoppas din mage är lite bättre idag.Jobbigt att gå med sån värk.

Linda sa...

@ Henke: Ja i normala fall fall håller jag med ninjas is da shit. Men inte i min mage :(

Linda sa...

@Daniel: Man gör så gott man kan. Inget att göra nåt åt så man få le se glad ut vilket som :)

Linda sa...

@ Nijamorsan: Du och mig samma lika hela tiden!!

Linda sa...

@Cilla: Förr eller senare ger det med sig. Något bättre idag i alla fall :) Alltid något!

Linda sa...

@BajsMalin: Du får nosa mig i baken hur hur mkt du vill Pözz.

Hata mensvärk skall vi fixa protesttåg?!