torsdag 24 februari 2011

The botten is nådd!

Helt otroligt men sant. Jag har hittat botten på min tvättkorg. Jag ser den och det finns inte så mkt som en strumpa som skymmer botten just nu!! Saknar faktiskt ord för den lycka jag känner inför detta. Är dessutom fett stolt över mig själv som äntligen lyckats ta mig igenom berget av tvätt och hitta botten!!


Det går sällan vinna kriget mot tvätten. Men två vuxna och två ungar blir det en del. Har man dessutom lyckliga ungar som jag har så är dom OFTA skitiga. Lortiga barn är lyckliga barn sägs det. Så mina måste vara extremt lyckliga. Dom få gånger jag lyckats se botten på tvättkorgen är lätträknade. Ja nu vet jag ju att den kommer vara halvfull innan kvällen kommer igen. Men det skiter vi i nu och njuter av att the botten is nådd.

4 kommentarer:

Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa sa...

gött mos och bra jobbat! :)

sv: jo jag misstänkte nästan det... hehe!

hoppas allt e bra?! själv e jag helt däckad efter dagens akupunkturbehandling. gött! :)

Georg Hendrix sa...

Vad har du för mailadress? Jag har en liten present åt dig :D

Georg Hendrix sa...

Var det en godkänd present? :D

Saija sa...

Wiiihooo! Grattis! <3