söndag 20 februari 2011

Skitdag...

Måste nog lägga denna söndag i lådan med dom allra sämsta dagar jag haft.Skitdag alla kategorier tyvärr. Är på så dåligt humör att jag har lust att klappa till nån.

Mitt liv är tungt och vissa dagar är mitt tålamod under nollgränsen. Minsta lilla får mig att brista. Antingen blir jag bara grymt ledsen eller jävligt förbannad. På allt och inget.

Så ingen bra dag idag alls! Återkommer i morgon förhoppningsvis på bättre humör. Det beror väl mycket när Felia nötterna behagar dyka upp här. Är dom trevliga och svansar in 07 kommer mitt humör icke vara bra i morgon heller.

4 kommentarer:

Heffler sa...

Du får slå mig, om det känns bättre. :)

Allvarligt skojat, så hoppas jag att en god sömn råder bot på det där. Vissa dagar är helt klart sämre än andra. Och då är det bara att försöka glömma dem. Plötsligt som fasen.

Kram påre!

Saija sa...

Skickar dig en STOOOR kram!! <3

Yohanna sa...

Herregud ja... I know what you mean!!! Skönt å kunna kräkas ut det i text då, och hoppas då mår betydligt bättre och känner dig mer harmonisk snart igen!

ELIN sa...

Jag har sovit skit dåligt o är på dåligt humör -,-