lördag 19 februari 2011

Halsbränna...

Hm hur skall jag bota detta tro! Jo med stark taco så klart. Kanske inte så smart jag vet. Men måste man alltid vara smart helt tiden?! Jag gillar taco vill äta taco och kommer att äta taco.

Har alltid älskat taco. Skulle väl näsan kunna äta det varje dag men kanske bara kanske blir det då lite för mkt av det goda kanske!

Men nåja idag blir det gott med taco i alla fall. Ja jag försöker slå rekord i användandet av ordet taco just nu. Lite för att retas och lite för att sån är jag bara !




Men hela dan består inte av mat inte. Nej nej lite medicin mot magen gör susen tror jag och halsbrännan is no more förhoppningsvis. Om inte lär jag dö när jag ätit taco idag. Den som lever får se!

Är mer än lagom spänd och nervös just nu dessutom. Min stora goa dotter har precis vandrat iväg för har sin allra första "sleep over" någonsin. Det är pirrigt och jag hoppas hon fixar detta nu. Hon är inte långt borta så vill hon komma hem så är hon bara två hus bort :) Undrar lite om inte morsan här mer nervös än vad dottern är kanske!!

Skall slänga in två recensioner på filmer jag såg i går lite senare när jag orkar. Men för nu blir det lite liggläge i soffan innan det är dags att laga taco! Hoppas ni haft en skön dag min palz!

4 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Stark taco är lösningen på de flesta problem som kroppen har! :P

Det kan dock vara bra att grunda med yougurt exempelvis :P

ELIN sa...

Taco taco taco taco taco taco taco Taco taco taco taco taco taco taco Taco taco taco taco taco taco taco Taco taco taco taco taco taco taco Taco taco taco taco taco taco taco Taco taco taco taco taco taco taco .. jag vann!

Linda sa...

@ Mannen som kan tala om hundar: Det hjälpte till och med utan yogurt!

Linda sa...

@ Elin: ha ha nej tekniskt sätt vinner du dom du skriver ett eget inlägg och skriver taco i det fler gånger än mig och dessutom väver in det i text så klart ;)