onsdag 16 februari 2011

Snart fredag!

Skall bli helt underbart med fredag. Av tusen orsaker men mest för att vi får pengar. Men ja ja det är bara onsdag idag och jag behöver kaffe. Oroa er inte jag har kaffe så det räcker :)


Är inte klar med trixandet här i bloggen är men snart så. Känns bra att jag lämnat Devote. Gillar själva portalen i sig men som sagt en väldigt begränsad blogg känner jag. Men nog om det och över till något mycket roligare.
Nu har det krypit fram att killar har inget emot om vi tjejer vänsterprasslar lite. Så länge vi gör det med tjejer!



Good 2 know liksom eller hur! Jag vet inte helt vad jag tycker om saken. Jag skulle nog inte gilla om gubben min prasslade runt med en kille faktiskt. För otrohet är väl otrohet oavsett om den man är man har snopp eller inte?!
Men nu säger en undersökning att det är okej för oss tjejer att prassla runt med varann. Så om du som tjej alltid drömt lite tjejsex men sitter i ett förhållande. Ja då vet du att det är liksom fritt fram!

Nu skall jag dricka mer kaffe ta mig en blogg runda och sen fira min dotters namnsadag. Alla som heter Julia har ju namnsdag idag. Hon nöjer sig med en smörgås tösen. Så söt och härlig hon är!

12 kommentarer:

Cilla sa...

God förmiddag! Ja här ska det drickas kaffe oxå=)
Ja,jag håller nog med att det spelar ingen roll vilket kön man prasslar med,otrohet är otrohet!

ELIN sa...

Jag fick alltid ett vitamin rör med mynt när jag var liten =)

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Skönt att du är nöjd med bytet :)

Sv: Ja, kaffe fungerar också när man läser! :)

Linda sa...

@Cilla: Ja kaffet får man aldrig skippa blir liksom inte människa av mig då!
Ja men eller hur otrohet är alltid otrohet oavsett!

Linda sa...

@Elin: Åh vilken smart ide!

Linda sa...

@ || mannen som kan prata om hundar ||: Japp är grymt nöjd :)
Ja mitt kaffe funkar till läsning och kolla på film eller bara umgås. Kaffe funkar alltid helt enkelt!

BajsMalins Oseriösa sa...

Jag tycker som du.. Otrohet som otrohet.
Och ännu en gång.. DU OCH DITT KAFFE! :P

ELIN sa...

v; ja det var det =) tyckte jag vr rik då

emma sajjer sa...

jag håller med dig!

jag hade gett min karl stryk oavsett om det varit en kille eller tjej som han strulat runt med

Linda sa...

@Bajs Malin: Jag kan inte fungera utan mitt kaffe jö!!!!

Linda sa...

@ Emma: Ja min gubbe gör bäst i att inte doppa sin mandom i något hål som inte tillhör mig! Men jag är inte orolig.Efter 14 år tillsammans vet vi vart vi har varann :)

Jojo sa...

Ja, det är väl konstigt...de män jag varit ihop med har gillat att jag är bi. Och tycker inte det skulle vara så farligt med en tjej. Jag håller dock inte med, utan håller mig på mattan.;)

Hoppas du har en dag med lagom mängd koffein i blodet och lagom busiga barn.=)
Pöss!