tisdag 15 februari 2011

Varför jag bytte blogg?!

Japp återigen har jag hoppat och bytt blogg. Varför? Jo för att jag var inte nöjd med Devote.se. Mest pga av begränsningar i designmöjligheter. Dessutom stödjer Devote inte alla bildformat och det är något jag stört mig på ett bra tag.

Så nu testar jag detta ett tag och är jag inte nöjd blir det egen domän igen framöver. Men detta skall nog kunna bli bra tror jag.

Hoppas min läsare fortsätter följa min knäppa vardag  Pözz på er mina snuttisar!

13 kommentarer:

BajsMalins Oseriösa sa...

Men din lilla hoppmaja! :P
Det enda dryga nu är att man måste skriva in alla uppgifter varje gång man ska kommentera.. men vad gör man inte för härliga dig..! PUSS! Hoppas att du trivs bättre. Devote kan suga getpung!

Linda sa...

@ BajsMalin: Ja det finns nackdelar med allt. Men jag känner att detta blir bättre för mina krav. Näst bäst intill att ha egen domän så att säga.

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Sånt händer :)

Jag har ändrat din bannerlänk, så nu ska folk komma rätt om de klickar på den :)

Jag är själv väldigt nöjd med wordpressmallen jag har - även om jag inte är så duktig på att designa.

Det som fick mig att flytta bloggen till hemsidan var just för att jag ogillade tanken på att någon skulle kunna gå in och ta bort texter som kanske ses som obehagliga...

Jag vet att metrobloggen.se gjorde det någon gång :P

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Ska du förresten skaffa egen domän kan jag rekommendera one.com - och sen laddar du upp en wordpressmall!

:)

Saija sa...

Haha jag förstod att du inte skulle stå ut! Min jobbarkompis bytte till blogspot efter att ha haft WP och hon sa att hon aldrig skulle byta tillbaks till WP men vad gör hon...?
Japp idag är hon tillbaks med egen domän och egen WP-installation.

WP ÄR BÄST!!!

Och jag tror inte att du kommer att bli nöjd förrän du är där igen du med :)

Pöss på dig hoppmaja!

Jojo sa...

I´m with you darling!=)

Liw sa...

Bra där, jag ogillar devote av olika anledningar..

Jag är med dig, alla dagar i vilken bloggändelse du än väljer.
kram

Linda sa...

@|| mannen som kan prata om hundar ||: Jag vet inte om jag skaffar ny domän framöver. I så fall blir det inte one.com utan Surftown där jag vart tidigare :)

Linda sa...

@Saija: Ha ha ja risk finnes för att jag öppnar en Wp igen!

Linda sa...

@Jojo: Pöss darling!

Linda sa...

@Liw: Ja jag gillar inte helt Devote så nu blir det bra tror jag!

Jellica sa...

Personligen älskar jag blogg.se

Devote är inte bra alls om man vill få ut mer av sin blogg. Hoppas detta ska bli bra för dig gumman.

Kramar

Karin sa...

Jag inbillar mig att du snart kommer att ha egen domän igen. :D
Men jag tycker Blogspot är rätt bra jag också.
De är enkla att fixa och dona med.
Enda som är lite trist är kommentarsfunktionen, men inget är ju perfekt.