måndag 21 februari 2011

Avklarad måndag!

Inte mkt till bloggare av denna kärring idag inte. Har jag hittat på då kan man fråga sig?

Lämnat barn på dagis, vart på tur med syrran och farsan ( vars bloggar du kan läsa här och här ).
Handlat frusit och fikat.

Sen hämta ungar. Frysa lite till. Hem till soffan kolla på Monsterhouse. För den som inte vet så är det som skräck fast för barn. Det konstaterade min 8 åring idag.
Somnade en stund. Laga mat och sen blev det typ kväll.

Intressant eller hur???

Nu skall jag äta semla och dricka kaffe.

10 kommentarer:

Johanna sa...

Ibland hinner man inte.

Skall med äta en semla sen, eller två haha

Liw sa...

låter typ som min måndag, fast utan handling och fika..

tror inte det var kräksjuka utan slem som behövde komma ut. Turligt!

kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Lite kaffe och semla hade inte suttit fel!!!

Sv: Ja, lite överdrivet är det allt! :P

Ha en fin kväll!

JD | 60 kg ska bort! sa...

allt med dig är ju bara såååå intressant ;) haha

åh semla, mums!

Michaela sa...

TYPISKT
Jag som försöker bota mitt hysteriska semelberoende med fruktsallad, :)
Kram

Linda sa...

@Johanna: En räckte gott för mig kände jag :)

Linda sa...

@Liw: Tur att det inte verkar vara kräksjukan!!

Linda sa...

@|| mannen som kan prata om hundar ||: Kaffe är aldrig fel. Semlan får det vara bra med nu känner jag är liksom lite mätt *S*

Linda sa...

@JD: Ja jag vet jag är såååååå intressant!! Måste jag vara har massa besökare som inte skriver nåt men ändå återkommer varje dag flera gånger per dag *S*

Linda sa...

@ Michan: Ja som tur är är jag inte beroende. Inte av semlor i alla fall ;)