onsdag 16 februari 2011

Lite kvällssvammel

Enbart för ert nöjes skull inget annat. Får inte ut ett smack själv av skriva ner alla meningslösa rader. Nej nej tro inte sånt mina vänner.

Åke Tråk har lämnat mig i alla fall och jag hoppas verkligen han icke kommer tillbaka någonsin igen. Fast risken att han gör det är tyvärr rätt stor. Men för nu är vi glada för han har åkt iväg för tråka någon annan!!
Kan det har vart den här låten som drev bort honom tro.Nåja vilket som gillar jag den och då är det bra!

Ja inte vet som sagt. Nu har vi sövt ett barn och strax skall barn nummer 2 sova.Sen skall vi återigen göra ett försök att se på My Soul to Take. Har försökt med detta i två dagar nu. Men då det icke en film för barn what so ever har det inte gått. Stora damen har vägrat gå och lägga sig. Så idag hoppas jag få se den äntligen. Har sett början och det börjar bra och verkar helt vara en film i min smak.

På tal om film så skall jag återuppta en gammal grej. Jag recenserade alltid alla filmer jag sett i min blogg förr. Kom bort från det . Nu är det dags igen. Så det kan ni se fram emot. Filmtips från Tokmorsan. Kanske gör en egen blogg till detta ändamål vi får se.

Nu skall jag dricka mer *trumvirvel* kaffe! Hoppas ni haft en bra dag utan besök av Åke Tråk!! Pözz på er min bloggpalz!


3 kommentarer:

Cilla sa...

Sv:Det vänder väl snart hoppas jag=)
Hahaha det är verkligen en bajsbil..den stinker! Och jag kommer nog bli tvungen att ha den,urk!

Det tycker jag låter bra med filmresentioner=D
Natti natti

Jojo sa...

Åkes öron kanske ramlade av i ren förskräckelse av låten. Åke är nog pryd.;)

Pöss

Floorballs sa...

Tja!
Fantastiskt bra blogg du har!
Me like it:-)
Ramlade in när jag såg att du är "bubblare"
på bloglovin / humor (ovanför mig....!!!)
Keep up the good work!
Kanske kunde länka till varandra, då vi
nog kan "dra folk" mellan oss...vad sägs?
Ha det superbra!
//F