söndag 20 februari 2011

Med huvudvärk

och en något ökad lust för intimumgänge med maken inser jag att oj klockan är mycket.
Dottern skulle sova borta men ville komma hem. Ut i kylan hämta barn. Förstärka huvudvärken och inse att nej intimumgänge stod visst inte i stjärnorna för herr och fru Tok denna lördagen.

Gilla läget och glädjas åt att vi kommer att spendera många många kvällar ihop framöver. Så vi hinner med!

Dö inte nu för jag tänker inte gå längre in på detta ämne. Det är liksom ingen sexblogg. Vilken kategori du vill sätta min blogg har jag ingen aning . Meningslös, rolig, knäpp, som virvelvind. Ja välj själva.

Varför skriver jag då detta undrar du? Jo för att jag är på rethumör och det retar alltid någon moraltant att man skriver såna här saker. En gång fick jag en sån där helt fantastisk kommentar när skrivit nåt i stil med " hej hopp nu tänker jag leka med makens snopp" Det var liksom ett skämt ( eller kanske inte ). Men personen i fråga tappade fattningen och kallade mig hora. Ja ni förstår min förvåning i detta läge. Men kunde jag skriva en sådan sak kunde man jämställa mig med en hora. Jaha sist jag kollade tog jag inte betalat för att leka med makens snopp. Dessutom skrev jag inget om om den var äkta eller inte. Jag menar finns ju kit man kan göra en avgjutning med så det kunde vart en fejk. Hör inte till saken iof. Hora jaha okej?! Man tackar fick en reaktion i alla fall  :)

Min poäng? Ja inte vet jag. Jag är trött och borde sova. Men eftersom det är lördag vill jag inte det. Så jag smyger in till sovrummet och skall väcka en slumrande björn som lyckades söva vår övertrötta 8 åring. Sen blir det skräckfilm av nåt slag. Kommer säkert somna på soffan och sen vakna med nackspärr och grina över det. Nåja vilket som hoppas jag ni alla haft en underbar lördag!!!

8 kommentarer:

Tess sa...

Skumt att bli kallad hora om man har intimumgänge med sin make...!

Linda sa...

@ Tess Ja men visst blir man lite fundersam ibland!

JD | 60 kg ska bort! sa...

haha vilken konstig människa som sa så!
dagens samhälle.. dagens samhälle.. :P

Karin sa...

SV: skönt att inte vara ensam om melodipestivalåsikterna! ;) Hoppas du får en fin dag.

Ninjamorsan sa...

Haha vilka psykfall det finns alltså!! Fast egentligen är man väl värsta sortens hora när man är gift och delar pengar och säng, men då horar man ihop liksom *asg*. (Du hör väl hur filosofisk jag är idag *moahahahahahaaa*)

Pöss

Liw sa...

Alltså hur kan man vara hora om det är ens make man ska leka med? Fattar noll.

Jo sovmorgon var gudabenådat, synd att jag inte kom isäng innan 01 och att sambon jobbade till 04, men ska inte klaga :-)

En kryare person idag iaf :-)

linda - en vimsig mamma sa...

usch för huvudvärk, det hade jag igår så jag trodde jag skulle dö =/
Tack för kramen =) här kommer en bamse kram till dig med! kram

Georg Hendrix sa...

Ord som "snopp", "pulla", "rumpa" och "tutte" används av många i kontexter där det är menat lite på ett skojfriskt sätt.

"hej hopp nu tänker jag leka med makens snopp" - Betyder det att ni kommer ha kinky sex? Knappast. Det kan bara vara något du skrev huxflux... vem vet? Inte jag.

Personligen tycker jag sådant är ganska charmigt och lite kul oavsett om det är en flickvän eller konstig polare som säger det. Absolut inget jag skulle läsa in för mycket i, bara skratta lite.

Jag tycker dessutom är rätt gulligt oavsett vad den riktiga innebörden är :)