torsdag 17 februari 2011

T.R.Ö.T.T


Japp med stora bokstäver. Ovanligt trött dessutom. Att jag sitter och gäspar så skatorna vill flytta in och bygga i min är ingen vanlig syn!
Jag tror jag vet varför. Lillan somnade redan 20:30 och stora tjejen är hos en kompis. Jag sa att det var okej att hon stannade ett tag idag. Det är lov och kompisen bor bara två hus bort. Så det är för tyst här helt enkelt.

Undrar om jag skall be min man sjunga för mig bara för att pigga upp mig kanske!
Eftersom jag är en trött tråkröv just nu så skiter jag i detta och gör nåt annat. Blogga kan jag göra mer i morgon. God natt på er min palz!

6 kommentarer:

Liw sa...

God natt och sov gott!

Och du, säg inte så för jag känner mig färdig, magen har sjunkit och bebis ligger rätt. Läskigt!
kram

JD | 60 kg ska bort! sa...

jag är också så trött, men ber jag ellen sjunga mår jag nog sämre sen, hahaha :D

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Jag är oxå trött...hihi:) Sov gott söta Linda!

Kraam

Jojo sa...

Natti sötnöt! Nu ska jag också lägga huvudet på kudden och sova sött. Tur ingen ligger jämte för förkyld som jag är vaknar jag av mina egna snarkningar. *S*
Pyss!

donken sa...

natt natt sötnos. <3

ELIN sa...

Mannen kunde dock sjunga för dig