fredag 25 februari 2011

Fredag och halvdassiga ungar.

Äntligen fredag igen. Fast var det inte fredag nyss?! Vecka susade förbi obemärkt nästan ju. Älskar att det är fredag idag. Pengarfredag dessutom. Man får känna sig rik en liten stund. Tills räkningarna är betalda sen känner man sig fattig igen som vanligt. Men det spelar ingen roll för det är fredag. Skall hämta en god kladdkaka som jag får gratis via Smartson. Testpilot man tackar ja!


Idag bär det av mot Allum med systeryster och ungarna. Ja för jag har stora tjejen hemma idag. Vet inte om hon är så särskilt dålig men det är ingen ide att bråka med henne. Skolan och min dotter är ett kapitel för sig som var tar upp en annan dag. För idag skall vi ha trevligt. Tokmorfarn tillika min far kommer också läste jag på Fejjan :)
Men som alltid innan äventyr behövs kaffe. Så nu blir det kaffe!

4 kommentarer:

ELIN sa...

Ja va fan det var precis fredag förra veckan :S

eva sa...

Det låter som du kommer att få en sån där lagom soft fredag :)

Cilla sa...

jag fattar inte vad det är för nått. Det ploppar upp såna varje sommar.

Gott med kladdkaka=b Det blir slödag för mig och nått gott att äta senare =)
Ha en mysig kväll

Doris sa...

Hoppas att kladdkakan var god ;-)
Önskar dig en skön helg, kram