söndag 27 februari 2011

Söndag...

Dags för storröj här. Så går det när mamman tar helg och skiter i hemmet en stund. Men men nu skall jag engagera hela familjen i städet här. På med handskar och fram med moppen. Här skall skina innan någon får göra nåt annat idag!!Japp morsan blir diktator för dagen. Vill dom avsätta mig kan dom försöka men kommer att misslyckas helt klart!


Städa är ett bra sätt att tänka på annat. Så det blir liksom win win situation för alla här hemma idag tror jag. Inte bästa helgen i mannaminne. Inte sämsta heller så alla är på gott humör idag trots allt. Ja även jag så klart. Gårdagens extremt låga humör är inte ett minne blott men väl bättre. Jag har sån där dagar när allt är skit och jag inte vill mer. Eller klart jag vill men jag vet inte hur jag skall orka helt enkelt.
Skall ta mig en runda hos er senare idag. Hinner inte nu. Det är ett sånt där inlägg igen *S* Jag har inte tid att blogga men gör det ändå liksom. Hoppas nu haft en bra start på söndagen!

6 kommentarer:

Ninjamorsan sa...

Tänkte dra ett varv med dammsugaren här hemma jag med och tvättmaskinen är givetvis igång. Svärmor hit idag och stannar i dagarna tre så kidsen får vara lediga på sportlovet och hon gillar verkligen att städa så här kommer skina när hon åker hem. Det är lyx i vardagen det =D

Pözz

Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa! sa...

you go girl, kör hårt! :)
själv fick jag röjt rätt bra hemma igår...

sv: njae, den e rätt billig... produktreklam sponsrar vettu. haha!

hoppas helgen varit bra?!

Johanna sa...

Hoppas städningen gick bra och du fick med dig familjen på det... :)

Karin sa...

Jag har faktiskt hunnit swisha runt lite här jag också. (Fast bara lite, men lite är ju bättre än ingenting i alla fall. :D)
Nu får resten av röran vara, för jag ska iväg till jobbet.
Gillar din nya bild i headern! :D

Cilla sa...

Man kan inte vara på topp jämt.=b
Min dag startade väl inte så bra,haha!Kollade på Dumma mig och den var bra=)

ELIN sa...

Jag kan tänka mig att jag får ra dammsugaren o diskborsten när jag kommer hem till min man ..