onsdag 23 februari 2011

Jag gillar sexleksaker jag..

Ja så vågar jag skriva!  Men den självgoda och självutnämnda expert inom ALLA områden Malin Wollin tycker inte om sexleksaker.Hon säger att  sexleksaker är tristare än balansräkning! Kan inte låta bli att asgarva lite! Hon är om inget annat lite kul i sitt sätt att uttrycka sig. Men där stannar det roliga för min del.

För er som läst i mina tidigare bloggar så vet ni säkert redan om att jag ogillar Malin och hennes förbannade åsikter skarpt. Kan inte begripa hur hon kan få betalt för sin dynga! På allvar alltså. 



Nåja åter till sexleksakerna. Malin tycker det är tråkigt och tramsigt. Till och med jättetramsigt. Bara för att hon skrev om dessa så kunde ju inte jag låta bli för sån är jag. Sexleksaker är ju skitskoj. Vare sig man vill ha ett sexliv med sig eller tillsammans med någon funkar alltid sexleksaker. Om man vågar vill säga. Antar att Malin egentligen är alldeles för blyg och tråkig bakom fasaden. Hon skulle väl inte veta hur skulle bete sig i sängen med sin karl om han slängde in en härlig vibrator i mixen. Hon har ingen aning om vad hon missar stackaren.
Fast jag misstänker att Malin i hemlighet har ett helt rum fullt och skriver det hon skriver bara för att vara motvals kärring.

Sex är kul och kan vara extra kul med roliga sexleksaker. Sk sexpartyn för oss brudar är skitroliga. Extra kul vore det om nån kille nån gång ville komma med. Nästa gång skall jag försöka få med ett killar också. Urskoj. Ser man inte det roliga måste man vara ypperligt tråkig. 




Sist jag var på ett köpte jag. Kunde inte komma ihåg vad dock så det blev en kul överraskning när mitt paket väl kom :) Självklart undrar du vad jag köpte och det var en sån här lite kompis:


Lite söt kul och festlig. Vattentät dessutom ;)

Nåja nu är inte bara vi tjejer som gillar sexleksaker. Finns faktiskt killar också. Ja det finns för er med. Men dom är inte lika roliga tycker Magnus Betnér. Kan väl bara hålla med honom faktiskt. 

”Tjejers sexleksaker är så jävla mycket roligare.”
Magnus Betnérs påstående att killar får hålla sig till ”f***a på burk” ingick visserligen i en stand up-föreställning.
Men visst är det skillnad i attityden till sexleksaker.
– För en kvinna är det en tillgång; det signalerar att hon är sexuellt aktiv. För män är det mer skämsigt, säger erotikpedagogen Ylva Franzén."

Alla borde ha en mer avslappad inställning till sex och sexleksaker. För sin egen skull om inget annat.
Sen kan jag undra lite över hur det kommer sig att tjejer kan prata med varann om sexleksaker medans killar inte kan. Finns säkert inte många killar som skulle erkänna att dom hade nåt hemma dom gillade att plocka fram när ingen ser!

 Mer leksaker och mer skoj åt folket. Så kanske folk sluta vara så förbannat griniga hela tiden!! Så mitt råd till Malin är att köpa sig en redig dildo med en bra vibrator och återkom sen och säg att den inte kan ge den skönaste orgasm du upplevt i hela ditt liv!!

28 kommentarer:

eva sa...

Hahaha så klart du har rätt, mer leksaker åt folket! låt oss bygga lekparker vet ja´:D

JD | 65 kg ska bort! sa...

de är därför hon får betalt, för att folk stör sig på henne & då läser och debatterar fler ;) haha

men åå, folk kan inte kommentera dom nya inläggen skrev jag ju :P men nu funkar allt, wei!

liw sa...

Jag gillar inte heller Malin, tråkig männska.

SV: ska bli kul att se hur det går till veckan för då är inskolningen över och M är den som ska lämna på dagis varje dag.. ;-)

BajsMalin sa...

HAHAHA, trodde du menade mig först så jag tänkte "VAD FAN VADÅ?! Jag har väl inget emot sådant?!" Sedan kommer jag ju på att jag inte är den enda i världen med namnet Malin. Doh.

ELIN sa...

Vem är denna Malin?

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Sexleksaker kanske inte riktigt är min grej, men jag är inte heller den som rodnar så fort jag hör ordet "dildo".

Jag är alldeles för härdad för det!

Ulrika sa...

Jag tror inte Wollin har tillräckligt med fantasi för att skriva det hon skriver bara för att vara motvals kärring. Hon är helt enkelt så stockkonservativ, rigid och trist som hon verkar.

Håller fullständigt med om att en mer avslappnad och öppnare attityd till sex inte hade skadat :)

Linda - En Vimsig Mamma sa...

ja tyvärr så spelar de ingen roll om hon gör något dummt eller bara är allmänt tråkig så drar hon flk till sig ändå ....vart fan är föräldrarna? kram

Yohanna sa...

TYvärr har jag inte så mkt att bidra i sexleksaksämnet.. haha.. Men jag måste däremot hålla med dig - jag fattar inte varför hon får ha en hel krönika, driver en blogg som massa folk läser (?), osv.. Jag har aldrig förstått hennes grej heller ????

Cilla sa...

Gillar inte Malin..men gillar sexleksaker,hehe!

Georg Hendrix sa...

Sex är lika naturligt som att sova eller äta, men ändå finns det så många sätt att förhålla sig till sex. Ganska konstigt, egentligen.

Jag tycker sex ska vara skoj, det har du rätt i. Jag kan tänka mig att prata om och visa sexleksaker som ett tjejgäng kan vara väldigt kul. Tjejer är ofta mer öppnare om sin sexualitet än killar. Killar är mer skryt och överdrivna historier. Givetvis kan man som kille vara hotad av sexleksaker.. jag menar, vad är det fel på lill-georg liksom? ;)

Varför pratar inte män om sin sexleksaker? Svårt att säga, men jag tror "dildon" är så överpresenterad som sexleksak att det mesta andra inte är lika accepterat. Om jag som kille skulle säga att jag lekte med min plast-vagina, så skulle jag nog få ett smeknamn eller två :D

Tess sa...

Nja...jag föredrar nog ändå min pojkvän :-) Behöver det där intima.

Linda sa...

@Eva: Ja eller åtminstone önskar jag att folk inte vore så trista. Jag menar inte att ALLA måste gilla sexleksaker inte. Men däremot tycker jag att det vore trist för folk om dom gick miste om saker bara för att liksom! Inte för att det är mina bekymmer. Utan mer för att folk som är extra nöjda med sitt sexliv är gladare människor :)

Linda sa...

@JD: Dom kan ge mig det jobbet istället. Tro mig jag kan nog provocera folk utan att vara så där tight i baken att inte ens hundarna kan höra när när fiser :)

Linda sa...

@Liw: Har alltid ogillat Malin. Eller rättare sagt jag ogillar den del av henne hon valt visa offentligt. Kanske är hon världens goaste tjej egentligen vad vet. Hade vart kul att träffa henne och ta en fika faktiskt. Om inget annat för att ha nåt att blogga om sen!

Linda sa...

@BajsMalin: Aldrig jag dissar dig snygging.

Linda sa...

@Elin: En krönikör på Aftonbladet jag bara råkar störa mig ofantligt på :)

Linda sa...

@ || mannen som kan prata om hundar ||: Helt okej om faktiskt är inne på sånt. Det jag störde mig på var Malins attityd kring det hela. Men det är ju alltid så med Malina vända kappan efter vinden!

Linda sa...

@Ulrika. Vet du jag tror minsann du har rätt. Hon är för trist för det. Jag är en sån person som lätt kan göra det dock. Bara för att. Men jag gör det sällan för det jag skriver är det jag tycker punkt slut.
Japp mer öppenhet kring sex. Och nu pratar jag inte porr!

Linda sa...

@Yohanna: har länge sagt att dom kan ge mig det jobbet istället. Fixar jag lätt ju!

Linda sa...

@Cilla Ända sedan jag läste hennes krönika om att det minsann är lätt att vara smal och snygg men jobbigt att tjock och ful har jag stört mig på henne. Sån jävla dålig syn på saker mellan varven att jag kräks.

Doris sa...

Håller med dig, bara älskar mitt ägg ;-)
Kram

Linda sa...

@Georg Hendrix: Äh leksaker är inget som ersätter era snoppar. Det är snarare ett kompliment som gör det hela mkt bättre. Därmed inte sagt att ett sexliv utan leksaker inte är kanon. Absolut. Det viktiga med sex är att båda två njuter och att båda känner sig bekväma. Sen hur sexet ser ut har egentligen mindre betydelse. Närheten är det som är det viktigaste i slutändan :)

Men dock undrar jag varför killar har så svårt att tala om dessa saker. Jag menar jag skulle vilja se den kille som bloggar om hans senast inköpta sexleksak. Never gonna happen misstänker jag.
Ingen som läser här vet ju om min lilla kanin ligger snällt i en låda för evigt eller om den används. Det har ingen med att göra. Men jag vågar erkänna att jag har den. Inget att skämmas över där. ALLA tjejer uppskattar nog en vibrator om dom bara tester. Sen släpper dom den aldrig *S*

Linda sa...

@ Tess: Ja det intima är viktigast. Det jag snackar om är inte att byta ut sin pojkvän utan att dela tilsammans. Nåja det är något för en annan dag ett nytt inlägg *S*

Linda sa...

@Doris: Bra där Doris. Nu kom jag på att ett sånt saknar jag ju! Hm får samtala lite med min make om detta!

Georg Hendrix sa...

Jag tror det är "fulare" att killar onanerar. Ingen kille går runt och skryter om hur ofta de onanerar. Som kille "ska" man ha sex med en partner. Stört löjligt. Onanera gör väl "alla" lite när som.. (?). Det är också en fullt naturlig sak som är "fel". Därför kanske det är mindre normalt att prata om sina sexleksaker som man också. Sexleksaker förknippas oftast med ensamsex (:P), inte det du pratar om. Jag tror dock att sexleksaker är minst lika vanliga mellan partners som ensam, vilket gör även det "ryktet" löjligt :P

Jag har en sexleksak. Typ. Ett fjantigt köksförkläde med en uppblåsbar låång 1 meters snopp som hänger ut. Köpte den när jag var lite **** :D

Linda sa...

@Georg Hendrix: Ja det är nog så. Visst killar skämtar om det men jag tror få erkänner att det är så.
Jag tror också att "alla" onanerar mer eller mindre. Ja till och med pryda Malin minsann. Det är naturligt och inget att skämmas över. Sen visst man måste inte prata öppet med alla man möter om saken. Men varför skämmas och inte bara säga som det är när frågan kommer på tal.

Ha ha snälla snälla låt mig sen en bild på det där förklädet!!!!!

YharnamDreamDaddy sa...

I'll ring the bells for this
Seriöst, jag hade problem med mitt sexliv tills vi tog in sexleksaker; ett bra sätt att lossa på blygheten
Det är ju "lite pinsamt" i början säger vissa och jag tror det är bra; om det är pinsamt först så kommer det att bli dubblet så roligt när allt släpper ^^