onsdag 2 mars 2011

I am back

Eller jag har inte vart borta direkt men bloggat har jag icke sen i måndags! Dåligt uselt kasst jag vet. Men så är det ibland. Har vart så sjukt trött att jag vet inte vad! Den där roliga lingonveckan ( eller mensjäveln för den som så vill) har intagit mitt liv. Då blir det gäspningar och magkramper för hela slanten. Urskoj och jag önskar nästan att jag kunde ha skiten hela tiden NOT!

Idag min trötthet till trots tog jag mig upp ur sängen urtidigt. Gjorde mig lite vacker och åkte med dottra min till Universeum i Göteborg! Hade aldrig varit där och det var en rätt häftig upplevelse faktiskt. Julia hade skolutflykt idag och jag är en snäll morsa och hänger givet på som vuxenstöd :)
Så idag har jag sett hajar på riktigt för första gången i mitt liv. Skitcoolt. Jag ÄLSKAR hajar! En dröm är att en gång få simma med hajar. Ren och skär adrenalinkick på högsta tänkbara nivå. Drömma kan man ju alltid göra eller hur?!

Nu är jag seg igen. Trött tröttare tröttast var det här. Skall se om jag kanske kan orka hänga lite tvätt innan det är dags att fixa käk åt flocken.

12 kommentarer:

Karin sa...

Jag är också heldöd....
Stolpade in genom dörren för mindre än en timme sedan, då jag kom från jobbet för sjunde dagen på raken.
Skulle ha slutat 14.00 men det blev 16.00 istället.
Nu får jag en vilodag i morgon, sen är det jobb på fredag igen... - Och på söndag.
Kunde inte säga nej till söndagen, för den stackarn som personalplanerar höll på att få psykbryt, så jag som tänkt ha en helledig helg för första gången på evigheter fick visst inte det ändå... :D

Cilla sa...

Åh vad kul! Jag har aldrig vart på universeum,hade vart kul och göra det nångång.=b

Jag har en grej till dig i min blogg;)

JD | 65 kg ska bort! sa...

då är vi grinkärringar tillsammans nu, för jag har också den jävla veckan!!

jaså väntar dina systrar på op? två st eller? :)
klart dom inte blir snyggare än dig i vilket fall :D haha

Tess sa...

Universeum är riktigt häftigt! Att gå i en regnskog mitt i vintern t.ex :-)

Svar: Samma sak här. Älskar verkligen att blogga :-D

Anonym sa...

Phu ja, känner litegrand igen mig.. fast jag har asat mig upp varje dag trots dunderförkylning o lillan har detsamma.. vab:at måndag och tisdag.. (för första gången) Bara å göra't ibland liksom. Jag blir ibland ÄNNU tröttare när jag vilar.. kroppen liksom går ner i koma då nästan.. (överdrivet ord, men jag använder det tyvärr för flitigt - koma, alltså) Eh jo vad skulle jag komma till nu? Jo, jag skulle svara på din kommentar du hade om barnkläder :) Så var det ja :) Jo, jag skulle bara fråga om du brukar skänka till bättre behövande när du ska "slänga".. Det gör alltid jag nämligen :) Alltid nån som kan ha glädje av det trots nån liten fläck eller vad det nu är som gör att man inte ger bort/sparar/säljer. Så tänker jag iaf.. Annars är det helt och rent och du bara inte orkar sälja, så fota det och skicka en bild till mig så kanske jag vill köpa? Älskar ju begagnade kläder :) Då får man oftast lite annorlunda kläder som inte finns i butik längre!! :) å billigt :) lööööv it! /Yohanna (maiplu.se)

ELIN sa...

Jag har inte heller bloggat du .. sen igår!! USELT!

Georg Hendrix sa...

Stackars lill-Linda denna vecka :)

Liw sa...

Jag vet precis hur du har det, jag kan vara däckad en hel vecka när mensen är på besök. Hatar skiten, kanske därför jag är konstant gravid ;-)

Är det för att du gillar att sy, mannen inte kan eller du inte låter honom som du vill göra det själv?

kram

Linda - en vimsig mamma sa...

ja men fan måste dom bli sjuka just när det är viktiga jobb på G ? =( kram

Michaela sa...

Tack nån som förstår en. :)Känner mig bara så pedagogiskt misslyckad såna dagar, jag kämpar för att ändra mitt beteende mot baranen så kommer såna här dagar och total förstör att man försökt uppnå.
KRam :)

Liw sa...

haha, låter som min karl och då syr han ändå bättre än vad jag gör. ;-)

kram och ja, vi fick oss en helt underbar eftermiddag :-)

Liw sa...

Fast gardiner KAN jag faktiskt sy, dock ingenting annat, är för rastlös så jag orkar inte pilla på...

Men ja, vi har ingen symaskin så vi köper färdigsytt eller ber någon annan hjälpa till :)