fredag 4 mars 2011

Bestämde att det är nog onsdag...

Varför undrar du genast och funderar över om jag har slagit i skallen. Men det har jag icke.
Det är så här att som jag skrev förra inlägget så hatar jag detta med fredagsmys och lagstadgad taco på fredagar. Måste vara motvals kärring för det ligger i min natur helt enkelt. MEN nu kommer kruxet. Jag vek mig för trycket. Skall göra tacos idag!! Ja jag vet skottpengar på mig jag skäms och vill inte leva mer!!!

Därför intalar jag mig själv att det är onsdag idag. Då är det liksom okej med taco eller hur? Varför är jag så svag??

16 kommentarer:

Johanna sa...

haha säg det till Sandra som satt sönder stolen! :)

Johanna sa...

haha ja de tyckte inte heller jag prata svenska...skratta gott åt det med deras fröknar :)

JD | 65 kg ska bort! sa...

självklart darling, endast för din skull låtsas alla att de är onsdag idag ;D haha!

donken sa...

ja vi kör på det, det får vara onsdag idag. Låtsas att det är reprisen av Letsdance från förra veckan... :P fast du ser ju inte på teve. inte ens på ööh.. onsdagar? (fredagar är censurerat där haha) :P

min gubbe är ute o köper lösgodis. man måste.
PÖSS i stora lass.

ps. ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hur hinner man, var finns tiden, hur ska man köpa sig MER tid? o så växer de ju ur bebisåldern så jävla snabbt med, jag vill hinna njuta lite med. HUR? tips tack.. :S

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

God kväll!!
Hehe ja du får låtsas att det onsdag då..;) Jag låtsas oxå att det är onsdag.. detta då jag befinner mig på jobbet ikväll..;)

Gott med tacos!!:D *mums mums*

Ha en trevlig helg!

Kraam

Cilla sa...

Japp,det är onsdag=D

Sv:Tack!=D

tess sa...

Haha, du är rolig du ;) Jag äter tacos OFTA på olika dagar, det är så himla gott så jag skulle inte orka äta det bara på fredagar om jag är sugen en måndag lixom :P Samma sak med godis, det äter jag när jag är sugen hehe

Floorballs sa...

Tja Tokis=)

Dina inlägg blir ju bara bättre och bättre,
guldstjärna till dig för det där med tacos..!
-Det är överskattat oavsett veckodag, me not
like it any moore...haha!
SES!
//F

Anonym sa...

Ja du Linda! Onsdag hela veckan!! hehe

Mariette sa...

Ha ha ha!!!! Jag skulle heller ALDRIG äta tacos en helg!

Prinsessanadia sa...

Haha, jag håller med dig. Jag hatar också hela den här fredagsmys kulturen. Men jag måste erkänna att jag ibland drar en liten trudellut på fredagen i form av "Nu är det fredags myyysss". Ja, du förstår. -Hej jag heter Nadia, och jag skäms!

ELIN sa...

åååh alla käkar tacos på fredagar ..

Yohanna sa...

Sjukt bra inbillat tycker jag! Själv försökte jag inbilla mig att jag var frisk och kunde dra iväg till gymet å riva av ett pass. Men det funkade riktigt dåligt. Blev inget gym. Insikten var för stor :( Damn!

airaM sa...

Tacos får man äta när som helst. Och vin får man dricka på måndagar, om man vill. Man bestämmer själv! =)

Karin sa...

Klart det är onsdag! :D
I så fall är jag nog ledig i morgon, vilket jag inte är om det är lördag idag. ;P
Jag har varit väldigt frånvarande i bloggvärlden, men nu är jag klar med den där hemsidan som jag har hållit på att uppdatera, så nu har jag inte det som ligger på längre. - Men det finns ju så mycket annat, och i morgon väntar som sagt jobb på eftermiddagen.
Undrar när jag ska hinna med bloggvärlden igen tro?
Måndag och tisdag är det också jobb ju. :D

JD | 65 kg ska bort! sa...

hoppas ni hade en mysig taco onsdag kväll igår ;D