torsdag 3 mars 2011

Snygg flickvän – dålig relation

Japp det har brittiska forskare kommit fram till. Så då måste det vara sant! Det tar VERKLIGEN ALDRIG slut! Forskarna använder Angelina Jolie som ett bra exempel. Har har två kortare äktenskap bakom sig med Jonny Lee Miller och Billy Bob Thornton. Både äktenskapen tog slut efter 3 år. Men Pitt har hon stannat hos i 6 år.


Detta skall då bero på att Angelina och Pitt är mer jämställda rent utseendemässigt. Personligen tror jag snarare det beror på alla ungar som dom avlat eller adopterat men det är bara en teori jag har!

Snygga kvinnor behöver inte "nöja sig" utan kan välja och vraka. Den mindre snygga kvinnan skall väl liksom vara glad att hon fått nån. Jag vet hur dom kommer fram till dessa saker. Men en sak vet jag. Känner till ett stort antal killar som inte anser att Angelina är särskilt snygg. Så vem avgör skönheten hos kvinnan. Jo den som tittar.

Jag är grymt snygg och har haft samma man i 14 år. Så där sprack den tesen. Eller jag undantaget som bekräftar regeln. Men säg nu att detta vore sant. Då skall jag ha Vin Diesel för han och jag är så grymt snygga ihop. Kanske inte lika snygga som jag och min man men nästan.


Men ja ja nu vet vi ju att snygga kvinnor behöver snygga män för att förhållandet skall fungera. Tur att både jag och min man är så snygga då. Vi är jämnlika utseendemässigt! Bra va?!

14 kommentarer:

Johanna sa...

Haha jag säger då det.. eller så stannar hon för han har en pitt, den tanke har inte slagit dem? :)

Michaela sa...

Okej :)
1 då förstår jag varför mina förhållanden inte funkar, jag är för snygg ;)
2 Vad kul att du också är kär i Vin Disel, han gör mig knäsvag, jag kan inte hyra en Vin Disel film med Micke för då sitter han och surar :)
Puss och kram

Caerridwen sa...

HAHAHAHAHA
då måste jag vara royaly screwed...
och ingen johnny depp för mig då alltså, jag som hoppades så ;)

Tess sa...

Ja, verkligen vetenskapligt det där... Skönhet är ju relativt så den går inte att mäta objektivt. Det faller redan där :-)

tess sa...

haha vad sjukt :P

Doris sa...

Jättebra ! Och jag tror mer på din teori om Angelina och Brad också ;-).
Önskar dig en skön helg, kram

Lilith sa...

Ja då vet jag varför mina förhållanden gått åt helvete, jag har inte haft tillräckligt snygga pojkvänner :)

Georg Hendrix sa...

Det är insidan som räknas.. nja. Nej.

Samhället trycker mycket på att utsidan är viktig, men alla säger "insidan är viktig". Jag säger.. FUCK ALL THAT.

Det viktigaste, tycker jag, är personkemi och det är det man borde bygga en relation på. Exempel: När jag gick min senaste kurs fanns det en grymt söt tjej där. SÅ jäkla söt. Seriöst, smälte varje gång hon log. Men sen hade vi hade vi en litet grupparbete och jag märkte direkt att det inte fanns någon personkemi. Givetvis är hon fortfarande väldigt söt, men nu vet jag att hon inte är rätt på något vis och därför är det bara att leta vidare.

Utseende och självförtroende går ofta hand i hand, men jag tror det finns en felaktig bild av vad självförtroende egentligen är. Självförtroende är inte "jävlar vad snygg jag är, vältränad mage, stor gurka och "dimpels"... nu skaffar jag en snyggare flickvän än min tjej..bara för att jag kan". Självförtroende handlar om att vara säker i sig själv. Sen spelar givetvis svartsjuka in. Anser jag mig själv vara 4/10 och lyckas skaffa en tjej som är 8/10, då är jag kanske konstant rädd för att någon kille som är högre än 4/10 kommer ta henne ifrån mig. Men även där spelar självtroende in. Har man ett starkt självförtroende har man inte sådana tankar (åtminstone inte så starka att man måste visa dem).

Nu fick du något att bita i :)

Liw sa...

Haha, då är det tur för min karl att jag är så satans ful då ;-)

kram

Linda sa...

@Johanna: ha ha nu vart du allt vitsig hörru :)

Linda sa...

@Michan: Det är liksom det som är bra med Aftonbladet man får svar på alla frågor. Och alla svar är absolut sanna!

Linda sa...

@Eva: Klart det blir Depp för dig du är ju snygg så klart!

Linda sa...

@Tess: Ja dom förstår inte själva hur dumma dessa saker är misstänker jag.

Linda sa...

@Tess: Roas enormt av sånt här!