fredag 11 mars 2011

Peppar peppar...

Jag tror jag är på bättringsvägen rejält minsann. Trodde jag visserligen i går morse också men nu tänkte vi positivt här. Det är fredag äntligen. Solen skiner och det skall minsann bli en bra dag.


Strax gå iväg med mini till dagis. Sen mot Allum med mamma och handla lite. Underbart med lite barnfri tid måste erkänna. Efter en sjukvecka och en extremt trotsig 5 åring hemma i två dagar är jag trött trött trött på barn för tillfället. Trött på att tjata, trött på att ingen hör mig, trött på bus och trött på trots! Ja jag är bara trött helt enkelt. Helgen mer välkommen än någonsin känner jag!

5 kommentarer:

JD | 65 kg ska bort! sa...

fan vilken tur du har då! själv blir man ju bara sämre :(

Caerridwen sa...

Skönt att du börjar må bättre, är aldrig kul att vara dålig... Hoppas du får en härlig helg, det går rykten om 10 + på söndag, så njut lite extra :)

Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa sa...

gött att de känns bättre nu!

sv: hehe! njae... inte HELA kakan... typ bara 75% kanske... hon ville ju inte ha mer och den kunde ju inte bara stå där och bli dålig. Och äter man inte upp så tar väl "kocken" illa upp? :)

ha en underbar fredag och helg nu! :)

Michaela sa...

Men seriöst, iblan när man är sjuk mår man så dåligt så man är som en liten bebis. När jag hade kräksjukan i höstas ringde jag till mamma och bara grät och grät :)
Men jag gillar inte att vara sjuk på helgen det gör mig deprimerad för det är den tiden man har tillsammans med sina barn och kan göra mysiga saker, då vill inte jag ligga i fosterställning i soffan.
:(
Kramar

YharnamDreamDaddy sa...

Kan förstå känslan av att bli "trött" på barnen ^^'
Har inga egna men när min syster kommer hem med sina två pojkar så är det som en avskjälpning "Här, ta mina barn, nu går jag på semester"
Och en pojke med överskottsenergi i trotsåldern är inte rolig att tampas med
SPeciellt inte när resten av familjen säger "låt honom hållas"; detta slår ann på mina uppfostringsnerver
Jag trodde att om man visade vad gränsen gick så blev de lugnare; men det är det tydligen bara jag och barnets far som förstår XD

Bra att höra att du är på bättringsvägen också =)
Skitjobbibgt att vara sjuk