måndag 14 mars 2011

Gör livet levande – ha en affär


Gör livet levande-ha en affär. Ja ni har säkert redan innan hör talas om den vidriga sajten Victoria Milan som förmedlar kontakt för människor som vill vara otrogna. Att bara komma på en sån ide är för mig så främmande att det finns inte ens på min karta! Reklamen är RO anmäld. Företagets VD Sigurd Vedal försvarar reklamen så här: "– Jag förstår att folk reagerar. Men ingen som är lycklig i sin parrelation kommer ju att använda sig av vår tjänst bara för att vi gör reklam". Han anser att dom gör som alla andra företag och vill bara locka kunder.
Jag kan inte förstå att man med gott samvete lockar folk till aktiviteter som faktiskt förstör familjer och i värsta fall kan leda till katastrof. Men det är klart bara VD:n får sin lön skiter väl han i vilket. Vem vet kanske han själv doppar i fel gryta på regelbunden basis vad vet jag!

Nu är det dessutom synd om alla stackare som registrerat sig på denna sajt minsann. För säkerheten brister tydligen.I annonserna utlovas att det ska vara ”100 procent konfidentiellt och anonymt”. Men så är inte fallet. Buhu stackars kunder. Deras respektive kan komma på att dom söker lite kärlek på annat håll vad skall vi göra?! Idioter som ens kommer på att registrera sig där om du frågar mig. Tycker inte det minsta synd om kunderna. Dom får rätt och slätt ta smällen. För är man så låg att man vill ut och ha en affär vid sidan om får man stå sitt kast. Skyll inte på någon annan och särskilt inte på en idiot sajt man valt att vara medlem på.

Dom enda jag tycker synd om i detta sammanhang är dom stackare som är gifta/sambo med idioterna som söker affärer via denna sajt.

13 kommentarer:

Johanna sa...

Hmm, vilken jävla reklam.... tycker med som du synd om de som är gifta med den som anmäler sig där.. och de är verkligen idioter.... :)

Georg Hendrix sa...

Iofs kan jag inte vara otrogen, men det där är inte riktigt lill-georgs grej ändå :D

Cilla sa...

Helt sjukt! Att folk ens kan komma på en sån sajt och sen att folk söker sig till otrohet är ännu sjukare,framförallt om man är gift.
Då är det väl bättre att skilja sig så är det fritt fram.

Sv:Åh stackare..det går laget runt nu då.=S
Kram och krya på er

tess sa...

det där är så galet stört! jag såg en affisch i morse ja, heregud alltså... :S

YharnamDreamDaddy sa...

MAking money on your partners non-existing brain...
Jag kanske ska föreslå taglinen för dem
MEn helt seriöst.. nu har jag tappat allt hopp på mänksligheten; det här tillsamans med alla galna skrikande femenister, rasister och folk som är för dumma för att överleva evulutionen
Åter undrar jag varför vi människor inte har inploderat medan vi har något värdighet kvar...

Tess sa...

Det är riktigt sjukt! Jag tycker reklamen säger att gifta lever tråkiga "döda" liv. Kanske läser för mycket in i det, men det är så jag tolkar den iaf.

Doris sa...

Töntigt !

Junitjej sa...

Det där hade jag faktiskt inte hört talas om. Vilken galen idé! Hur kan man starta någonting sådant urdumt?! Det är inte det minsta synd om de som har registrerat sig på sajten.

Michaela sa...

Jag blir så arg att jag mår illa men jag är en moralisk sur ko.
Jag tycker att man ska uppmuntra folk att få sina äktenskap att fungera om det knakar inte hjälpa till att förstöra dom
Borde vara olagligt men såna här grejer

Prinsessanadia sa...

Har också skrivit ett inlägg om detta. Det är tidsinställt och kommer upp när jag är bortrest nästa vecka.

Jag blir fruktansvärt arg över att någon idiot har skapat en sån sajt! Självklart är han ett otroget svin själv, annars skulle man aldrig uppmana folk till otrohet. Jag tycker man kan tjäna pengar på det mesta, men det här är bara så jävla äckligt.

ullrika sa...

Men herrejisses vad är det här?! Har missat helt och hållet - som tur är - och blir helt förvirrad av budskapet. Makalöst vad pengar kan göra med människor? Och då menar jag företaget bakom reklamen, inte de stackars olyckliga människor som söker "spänning" i sitt liv....

Här är förresten alldeles nytt! Jag försöker läsa ikapp det jag missat under min semester och känner inte igen mig! Fint! Och ljust!

Krams!

Jo sa...

Visst är det underbart med allt moraliskt förfall, lev hur du vill, strunta i dina barn och familj, var ett egoistiskt svin och tänk bara på dig själv...dina ungar klarar det och om du bli lämnad kan du bara hitta en ny igen! Nej fy fan för sånt....Vill man vara otrogen kan man fan ha stakte nog att säga det till sin partner innan och då eventuellt göra slut, man kan inte alltid rå för vad man känner men som vuxen människa så kan man faktiskt styra över vad man gör och vad som sker.
Ne idioterna som registrerar sig på denna sajten förtjänar att bli upptäckta av sina partners!

Yohanna sa...

Alltså jag blir RIKTIGT förbannad på att den reklamen visas i tv till och med nu???!!! Det är ju HELT sjukt, vafan har hänt med samhället???????