tisdag 15 mars 2011

Baciller be gone plz!!

Tre styck febriga damer bildar en sjukstuga! Nu fattas det bara att maken dimper hem med feber så är det fulltaligt i febersängen sen. Ärligt talat varför måste alla baciller infektera mig och mina ungar för?! Finns väl si så där miljarders med andra människor. Vissa av alla dessa miljarder skulle förtjäna feber,hosta,halsont och döva öron tycker jag. Slänger mig icke med namn ja välj själva bland jordens avskum källan är stor så det finns gott om folk!!
Nu skall jag hälla upp en kopp kaffe och ringa en god vän som fyller år idag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig, finns väl dom som förtjänat eländet bättre ;)
Vad bra det fungerar att kommentera i den här rutan förresten! det var lite struligt på din blogg innan, det liksom "hoppade" iväg så man fick trixa lite innan det fungerde.
Krya på er nu!
Kramen!/ tanteva

Johanna sa...

åh vad tråkigt... du får storstäda ut dem! :)

Liw sa...

Men alltså, nu lider jag verkligen med er. Dags att gå till läkare och kolla vad det är?

stor krya på er kram

ELIN sa...

Men oj, är ni fortfarande sjuka :(

donken sa...

uuuuuuuuugh! hoppas ni frisnkar till. sjukstuga är inte top tre på vad man tycker är roligt, liksom.

haha, jaaa, jag tänkte på dig när jag skrev det. (30+ och rosa hår) men du är ju 27.. i många år till. känns så iallafall. så då är du det, i mina ögon.
stor pöss till dig!

Doktorn sa...

Du är utmanad av Doktorn!!!

Dånnt mizz dä njew widdeå widd dä inztröktsjon!

Michaela sa...

Åååå typiskt
Men vad mysigt massa filmer tv tittande och gos.
Jag vill inte till jobbet nu efter en vecka hemma med pojkarna för vi har myst gosat och vilat så mycket.
Puss och kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Det var väldans vilken otur ni har med bacillerna!! :(

Krya på er!!

Anonym sa...

Det var väldigt! Vi låg hela förra veckan men är nu uppe på fötter!

Krya på er!!

Cilla sa...

Ja det finns gott om folk som förtjänar en släng baciller;)

Det var seglivade baciller ni råkat ut för=S Jag har inte vart sjuk än och jag hoppas jag slipper.
Blir ju mer dö än levande.

Krya på er igen då=)