torsdag 10 mars 2011

Men va fan!

Vaknade idag trodde jag mådde bättre. Det gjorde jag också. Lycka och glädje på hög nivå. Inte bra men bättre liksom. Dagen gick och jag blev sämre igen.
Nu sitter jag här och svettas som en jagad gris. Fryser samtidigt likt en kvinna upphängd i en frys i någon blodig film jag såg (ha ha hajjar ni såg/Saw) en gång. Kan inte andas behöver syrgas. Jag är yr och tror minsann jag har nageltrång också. Ärligt jag är en gnällig tant nu men jag mår skit.


Kan alla bara sända mig goda tankar nu så jag blir frisk?! Orkar inte mer. Tack gode gud för att det är fredag i morgon. Orkar inte vara ensam med bråkiga barn känner jag. Kan ni bara vara snälla mot er stackars mor som håller på att avlida????

9 kommentarer:

Johanna sa...

Haha du kan få lösenordet när du gjort en ny header till mig... bra deal tycker jag haha

Karin sa...

Men fy vad trist! :(
Trodde du skulle må bättre idag...
Lägg dig och krya på dig nu. - Lägga mig tänker jag göra nu också, fast jag inte är sjuk, utan bara så in i helvete trött...

Anonym sa...

Oj, sicken svettig gris :-)

Junitjej sa...

Krya på dig!

Svar: Ånej, vilken miss!!! Men hur ska man veta att det är just utdraget från belastningsregistret som kommer om man inte får öppna det? Nu får jag se vad man chef säger om det.

Cilla sa...

Usch vad jobbigt! Tycker synd om dig som inte blir frisk=(
Kram

Doris sa...

Stackars lilla gumman, skickar massor av goda tankar och krya på dig-kramar !

ELIN sa...

Nageltrång är ju hemskt om något -,-

Liw sa...

Ja du Linda, vi får allt hoppas på bättre dag för båda idag. Har sovit bra i alla fall så min börjar fint. hoppas du slipper vakna sjuk och blir sjuk under dagen.


stor kram

Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa sa...

så där mådde Mia igår kväll typ... usch! lider me er! :/