onsdag 9 mars 2011

Jag är en jobbig jävel!

Inget att göra åt. Jag är född sån. Förvirrad och svårt att bestämma mig allt som oftast. Har bloggat sen 08 nu och jag fullkomligt älskar det. Varför? Jo för att jag gillar att skriva. Jag gillar respons ( helst bra sådan men allt går bra så länge ingen säger att jag har fult hår). Började på egen domän och bloggade via WP. Saknar det nåt grymt skall jag erkänna. Där har man full kontroll och kan styra design och innehåll utan begränsningar! Så jag har bestämt mig att öppna egen domän igen. Skall bara komma fram till nåt bra namn och invänta rätt tidpunkt så jag kan betala. Så för nu stannar jag här där jag ändå trivs rätt bra.

Lovar att när jag väl flyttar så blir det sista flytten. Men som sagt det dröjer ett tag. Under tiden kanske ni underbara läsare kan komma med lite förslag på domän namn. Tyvärr har någon snott tokmorsan.se så det går inte :( Skit också tänker jag. Men jag kommer på nåt nåt bra. Eller så gör ni det vem vet?! Så låt nu förslagen välla in. Den som kommer med bästa förslaget blir rejält länkad och uppmärksammad när allt är klart! Så inget att förlora eller hur?!

4 kommentarer:

donken sa...

tokmorsanGBG kanske..? om inte det också är snott. hmm..
LindaTok annars kanske, för det heter du i min telefon, höhö.. :P

jag njuuuter! När man får sova om nätterna nuförtiden och nästan kan lägga sig i tid, och pms har slutat påverka mig allt för mycket, ja då njuter jag. ;)

Caerridwen sa...

vad med: Tokmorsanfromgbg.se
eller vill du byta namn helt?

JD | 65 kg ska bort! sa...

jag ska komma på nå kick ass bra :D
fult hår har du ;)
nej jag skojja! sååå snyggt

Tess sa...

tokmorsanmedsnyggthår.se
Neeeeej... nåt kort och lätt att komma ihåg ska det väl vara :-) originaltokmorsan.se kanske? Ja ja, dåliga förslag jag vet. Är lite trött i huvudet, men ändå envisas jag med att kommentera :-D